Επικοινωνία Γονέων/Κηδεμόνων με το Σχολείο - Β Τετράμηνο
Η Διεύθυνση και ο Καθηγητικός Σύλλογος του Γυμνασίου Αποστόλου Παύλου επιθυμούν την τακτική επικοινωνία των Γονέων/Κηδεμόνων των μαθητών/τριων με το ...
Ανακοινωσεις σχολικής χρονιά 2024-2025. Η Διεύθυνση και ο Καθηγητικός Σύλλογος του Γυμνασίου Αποστόλου Παύλου επιθυμούν την τακτική επικοινωνία των Γονέων/Κηδεμόνων